Odplatna opieka nad dziecmi

Czy to zostało zakwestionowane psychicznie z puzzle lub fizycznie poprzez uprawianie sportu, wyzwaniem może być doskonałym źródłem motywacji. W ogrody bielsko przeciwieństwie do tego, gdy coś jest zbyt proste, to może powodować samozadowolenie i faktycznie motywację jednostki. Te same zasady można łatwo zastosować do pytania też. Pytania, które są poza poziom studenta zbyt trudne lub może powodować frustrację. Może również wpłynąć na ich pewność siebie. Jeśli uczniowie są stale zadawane pytania powyżej ich poziomu umiejętności, a co za tym idzie, nie znam odpowiedzi, mogą one zacząć rozważać ich zdolności umysłowe. Idealnym trudność byłaby taka, która kwestionuje studenta nie będąc zbyt frustrujące. Trochę frustracja jest dobra-motywuje ucznia. Zbyt wiele może powodować frustrację student przestać zwracać uwagę wszystkie razem. To wszystko na temat znalezienia doskonałego nośnika!

3. Nie należy próbować oszukać swoich uczniów: nauczyciele powinni unikać pytań, które są mylące. Nikt nie lubi czuć, że są one coraz „oszukane”, zwłaszcza gdy w grę wchodzą klas. Nasi nauczyciele powinni skoncentrować swoje wysiłki na pomocy uczniom zamiast próbować celowo je pomylić. Dobrą zasadą jest, aby unikać negatywy pytania. Na przykład: „Które z poniższych nie jest wymieniona w tekście …”

Jak widać, sposób ułożenia Państwo pytanie może mieć ogromny wpływ na ucznia lub testowego przyjmującego. Podczas zadawania pytań do uczniów, nauczyciele powinni być szczególnie świadomi tak-nie pytań, trudności i czy pytanie jest mylące. Jeśli jesteś rodzicem lub student, który wierzy, że nauczyciel może zadawać pytania „złego”, rozmawiać z nimi po szkole. Wierzcie lub nie, nauczyciele naprawdę chcą, aby ich uczniowie sukces!

Michael jest entuzjastą edukacji, który jest członkiem najlepszych trenerów w Nowym Jorku, usługi korepetycje prowadzone przez nauczyciela, którego celem jest pomoc dzieciom.Jest też zapalonym czytelnikiem i fan sportu.

Artykuł dzięki: