Zalety lezakowania w przedszkolu

Sztuka dobre pytanie

Bez względu na gatunek, klasa lub nauczyciel, odpowiadając na pytania jest niefortunne rzeczywistość dla uczniów w szkole. Niezależnie od tego, w klasie lub na test, pytania i odpowiedzi towarzyszące pomóc nauczycielom ocenić poziom uczniów zrozumienia. Jednak nie wszystkie pytania są sobie równe. Słabo pytania strukturyzowane w rzeczywistości może być szkodliwe dla studentów i klasie morale, a może niedokładnie reprezentują zdolności ucznia.http://jak-wybielic-zeby.com.pl/m

Z powiedział, że to dobre pytanie powinna osiągnąć kilka rzeczy. Z jednej strony, powinno ono mieć jasny i wyraźny cel. Niejednoznaczne pytania lub osób bez jasnej odpowiedzi osiągnąć niczego. Jeśli już, to po prostu spowodować urazy i nieporozumienia wśród swoich uczniów. Dodatkowo, poprzez zadawanie pytań biednych, nauczyciele mogą ryzykować alienacji swoich uczniów. Jeśli nauczyciel ma tendencję do zadawania pytań ubogie w klasie, studenci mogą „utonąć nauczyciela out” i zaprzestania uczestnictwa albo nawet zwracać uwagę. Dla nauczyciela, to jest gorsze scenariusz.

Crafting dobre pytanie jest jak sztuki. Istnieją sposoby, aby zadać pytanie, aby uzyskać jak najwięcej z uczniami. Spójrzmy na niektóre z bardziej skutecznych sposobów zadawania pytań:

1. Steer z dala od „tak” lub „nie” pytania: Zadając „tak” lub „nie” na pytania, nauczyciele zachęcają uczniów do zapamiętania „fakty” zamiast pojęcia leżące u podstaw. W obliczu tak-nie pytanie, większość studentów będzie po prostu odpowiedzieć na pytanie, a nie myśleć o tym bardziej w głębi. Najlepiej, chcesz uczniowie analiza materiału, a konkretnie „dlaczego” i „jak”. Odpowiedzi jeden wyraz także pewny sposób, aby stracić zainteresowanie uczniów. Zapytaj bardziej dociekliwe pytania, aby zachęcić do udziału w klasie.

2. Nie rób swoje pytania zbyt łatwe lub trudne: Każdy lubi dobrą wyzwanie.
Artykuł dzięki: http://www.safetech.net.pl/produkty-kategoria/stacja-kalibracyjna/